Ogröna fingrar

Idag har jag satt om blommor hemma. Det skulle ha gjorts för länge sedan men har fallit i glömska... Tills jag faktiskt slängde ett öga på blommorna idag och insåg att dom inte ens tar upp vatten längre. Dom lixom dränktes i vattnet som samlats i ytterkrukan, så torr var jorden. Kan ärligt säga att det där med blomster inte riktigt är min grej... jag skiter fullständigt i om det är gräsmatta planterad i krukan eller om det är en ros (helst ska de inte behöva någon skötsel alls). Jag vet inte ens vad mina blommor i fönstrena heter. Men en stolthet har jag, och det är denna:

Jag gick till om med runt i flera timmar för att välja blommorna som skulle vara i...

Kommentarer
Postat av: Jonna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-11 @ 05:11:02
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0