Krafterna har varit på villovägar...

I tisdags for jag och Bella på en resa med den öppna förskolan. Vi satte oss hundra ungar och lika många vuxna på en buss och begav oss till Leo´s lekland. Där var det som en myrstack kan jag lova er! Det kryllade av ungar överallt. Man kunde knappt ta sig fram, och prata med en annan människa var ju bara att glömma. ljudnivån var lite värre än vad mina öron är vana...
Jag gissar att det var det dåliga vädret som lockade så mycket folk. Bella hon var sig inte lik till att börja med. Hon skrek och attackerade allt i hennes närhet med tänderna. Rätt läskigt må jag säga! Hon var typ galen... Men efter lite lunch i magen så var rutchkanorna och hoppborgen det roligaste i världen. 
Men jag har varit slut, i TVÅ dagar! Huuu...
Idag fick jag tillbaka krafterna och jäklar jag har gått på som en duracellkanin från att jag vaknade. Har klippt gräsmattan (gick bra fast ja hade en unge på armen å en i vagnen - supermom!), städat hela huset så det skiner (helt onödigt då vi ska vara borta hela helgen....), tvättat och har till och med hunnit ta ungarna till lekparken.
Vad ska ni göra midsommar förresten? Här har funderats fram och tillbaka länge, men äntligen har det löst sig:) Vädret ska bli fint och vi har fått sovplats hos min kära vän Annica. Så vi åker in i skogen och slåss med myggen jag och flickorna!;P 
Flickorna är nattade och nu tänkte jag slänga mig på soffan och glutta på våra bästa år! Har typ 17 avsnitt osett. Tyvärr är jag inne i en episod där inget händer, så jag har för vana att somna till det...

Om det inte blir nåt internettande imorgon så passar jag på att önska alla en glad midsommar!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0