kallare idag...

Vädergudarna lyssnade på mig och imorse när jag vaknade var det svinkallt! Det var rent läge för mössa... Idag har min karl med lite hjälp monterat ner vårat växthus, som istället ska ge plats åt en liten grillplats. Jag känner att jag inte riktigt har det där rätta intresset som ett växthus förtjänar så det har fått flytta till svärmor på obestämd tid. Medans dom jobbade på åkte jag och flickorna till vidsel för att umgås med turid och lotta. Vi har syndat och ätit en ännu syndigare kladdkaka. På tal om choklad (blir alltid sugen på det) så har jag för fan gått och fått min mens igen! För att jag missade ETT piller! Är det normalt. Inte kul! Nej, nu ska jag joina min snarkande dotter, och imorgon börjar ett hälsosammare liv. Jag har visst lagt på mig några kilo visade vågen mig idag. Till min besvikelse...

Kommentarer
Postat av: Ida - Gravid & Mamma till Vilda ღ

Skulle vara jätteroligt att träffa er någon gång :) Vore skitkul om ni kikade förbi om ni är i pite!

2011-06-12 @ 23:29:34
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0