Idag mina vänner har jag attackerats av jo...

mms_img50481 (MMS)

Idag mina vänner har jag attackerats av jordens ondaste avkomma - knotten! Jag har haft en osynlig boxningsmatch med dem. Överallt har dom lämnat spår över min kropp, som kliar så jag håller på att bli galen! Jag vill krypa ur mitt skinn, så hemskt är det. Det vill säkert min dotter också, som klarat sig bättre från knotten, men fått såna här utslag över precis hela kroppen! Någon som kan tänkas veta vad det är? Dom kliar och imorse var det inte så mycket, men nu ikväll har det spridits så hon knappt har en fläck fri från dem... På distriktet säger dom att det är en reaktion från hennes förkylning. Men hon har ju varit det länge... Inte vet jag, jag är ju ingen läkare! Jag hoppas hon har fått ett mirakelmedel så det är borta imorgon! För mina ögon tåras av att se på det här...


Kommentarer
Postat av: Sandra - Filip och Hugos mamma =)

lilla hjärtat då! hoppas de lättar för henne. syns på söndag =)

2011-06-13 @ 21:27:16
URL: http://filipsmammas.blogg.se/
Postat av: Ida - Gravid & Mamma till Vilda

Ja men jag tycker ju det! Känns som att det är på tiden nu att vi ses! När är ni lediga och har tid för ett besök? :)

2011-06-14 @ 11:07:28
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0