Tindra på besök

Tänkte ni skulle få se hur jag fann Bella sovandes för nån natt sen...


Idag har vi haft besök av Emilies systerdotter Tindra, och det uppskattades av Bella som körde med henne på riktigt. Tindra ville inte bli matad vid tebordet, men se det var bara att gapa. Och dockorna var inte roliga, men det var bara att leka med dom, för nåt annat fick hon i princip inte röra. Hon ville att dom skulle gå med varsin dockvagn som är ungefär det roligaste som finns just nu... Hon är rätt bestämd min dam just nu.

Gott med fika var det iaf...

Till slut lyckades Tindra övertala henne att barnpoolen var rolig så dom badade en stund i den.
Det är så himla kul att se hur barn leker med varandra faktiskt;)

Jag har varit på byn och tagit en fika med Jon jag idag.
Vi träffades på öltältet och sa att det är förjävla tråkigt att vi tappat kontakten och bestämde vi sku ta tag i saken. Det brukar vara sånt folk säger som aldrig blir av... Men nu blev det av och det var ju himla trevligt!:)


Kommentarer
Postat av: Saran - Mamma till Julian <3

Jaa, visst var den fin? Ser nästan ut som att den är tagen i naturen och inte på ett zoo :P



Gud vad Bella är söööt :D <3

2011-07-28 @ 10:18:42
URL: http://saharan.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0