Time flies

Oj oj, nu är det mindre än 3 veckor kvar tills syster och Nils ska stå vid altaret.
Det var typ igår jag sa till henne att det bara var 3 månader kvar?
JAG får panik. Det är inte ens JAG som ska ha panik. Jag ska inte gifta mig, haha;P
Nej, okej, så allvarligt är det faktiskt inte. Men jag har en del att stå i, och jag tycker inte riktigt om att tiden går så här fort... Det skulle finnas några fler timmar på dygnet tycker jag!
Som när vi satt brudarna och surrade om hur jäkla fort den här sommaren har gått... Alltså om en vecka är vi inne i augusti! Är inte det sinnessjukt?! När hann hela juli svischa förbi???
Och nu när jag sitter här och ser ut genom fönstret så är det ju för fan mörkt ute. När hann det bli mörkt om kvällarna??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0