Som den tärna man är...

Idag har allt klickat som det ska, och dagen har bara swischat förbi.
Mina barn har varit på strålande humör och blivit trötta och hungriga på precis lämplig tidpunkt.
Det är konstigt att dom aldrig kan bli det när man planerar att dom ska vara det?
Det kommer från 0-100 på en sekund och fortfarande har jag inte lärt mig när. Bara att när man tror man är förberedd följer det inte alls det "vanliga" mönstret.

Ronja har passat på att krypa inomhus för första gången så fort jag stack näsan utanför dörren! Typiskt... här har man tålmodigt suttit och väntat och uppmuntrat och försökt lära i månader och så visar hon upp sin nyfunna talang för faster!
Själv var jag  i piteå med min lite lätt panikslagna syster som skulle kolla efter en ny bröllopsklänning.
Inte ens en månad kvar, så jag förstår stressen när man inser att den klänning man köpte inte blev rätt.
Jag var inte så hoppfull, för jag har varit där med henne en gång tidigare och det var då jävlat ingenting som passade fröken då. Naturligtvis sa jag inte det, utan följde sjävklart och uppmuntrande med som stöd;)
Och se på fan, idag kom hon ut med en klänning som passade henne som pricken över i:et!
Galet vacker var du i den!:)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja, men faster måste väl få se något först också för omväxlings skull! =)

2011-07-15 @ 10:45:37
URL: http://gretaturbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0