Grillat hos P&C

Kvällen har vi spenderat hos pappa och Carina i småbruken. Syskonen och farmor var också där.
Vi blev bjudna på grillat och det satt som det skulle i kistan kan jag tala om.
Hann även pröva på lite krolf, nu när pappa har gjort sig en bana på gården. 
För den som inte vet vad det är, så är det i princip golf spelad med krocketklubbor och krocketklot.
Skitkul! Fast jag råkade visst slå klotet i pappas takränna och även träffa Johan lite lätt i magen med klubban, så jag är nog inte riktigt något proffs på det där........ än;)

Nu har jag precis nattat flickorna och har ingen aning om vad kvällen har att erbjuda.
Men det ser ut som att det finns lite godis kvar från kalaset igår så det kan väl hända att jag dyker ner i den påsen framför tv´n... Hade hoppats på spöregn så jag kunde få en myskväll med gubben (han är och klättrar). Men det faller bara lite lätt, så det stoppar nog inte honom;)

Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till Elensia

SV: bilderna kommer på en skiva med Johans grejor :]

Kram!

2011-07-19 @ 15:52:16
URL: http://hannahaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0