En dag i solen

Åååhåhåå, vilken härlig dag *da da da da da da da daaaa-aaaa*
Vi har bara varit ute jag, flickorna och Emilie. Hela dagen.
Bella har fått vattna nya gräsplätten. Och kasta bröd till fåglarna i lomtjärn. Det var roligt. Så roligt att det blev väldans tråkigt när brödet tog slut...
Ronja har mest fått sitta i vagnen för solen, men hon fick säga hej till mina arbetskamrater. Då låg Bella och sov, men en av tjejjerna fick dom träffa iaf!
Så har vi hunnit leka i lekparken också innan våra magar blev hungriga.
Jag lagade den godaste kycklinggrytan jag någonsin ätit. Och nu drygar jag mig inte. Jag har ingen aning om hur jag lyckades? Det roliga är att från början när jag och Emilie provsmakade så rynkade båda på näsan för det smakade inte alls bra. Men den lyckades jag rädda! Hehe;)
Hade typ kyckling, grädde, sweet chili sås, ananas, lök, vitlök, svamp, curry och salt. PROVA! Men fråga inte hur mycket som ska i, för det har jag ingen aning om;P

Bilden på Ronja är från förra veckan. Hon sov när jag fotograferade storasyster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0