Bella storkändis

Min dotter var med i tidningen i lördags! Jag SA ju att hon skulle vinna knatteloppet!!:)....
.... Okej, hon kanske inte vann. Hon kom nog inte ens på en topplacering, men herregud så duktig hon var som sprang hela vägen! Ingen latis här vars mamma (läs farmor, jag var nämligen på möhippa) var tvungen bära halva loppet, så stolt är bara förnamnet av vad jag är!
Men då är vi ju mycket ute och knatar, så nåt resultat ska det väl ge;)

Även om det är rätt uppenbart vem den här artikeln handlade om så kom hon med i ett hörn. Och Maja skulle naturligtvis vara med, som vanligt;)
Det får hamna i hennes klistra-bok vet ja!


Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till Elensia

Fina Bella! Och fina Wilma, det är ju mitt lilla kusinbarn:]

2011-07-07 @ 23:59:25
URL: http://hannahaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0