Gott nytt år

Nu är det ett nytt år. 2011. Välkommet, men jag har inte riktigt hunnit med. Vart springer tiden?
Jag har inte tänkt skriva så många rader, för lilla Ronja ska ha mat och efter det ska vi lägga oss och sova. Mamman är mycket trött idag...
Hon växer så fort Ronja. Hon måste vara det snällaste barnet som finns. Inte är det ofta man hör henne gråta eller skrika. Hon pratar jättemycket. Hela tiden:) Det är ju bara joller, men det måste vara det mysigaste ljudet som finns! Och så skrattar hon massor. Bara man tittar på henne så börjar hon le:) Det är ganska roligt att jämföra.
Hon sover mycket mer än Bella. Och Bella gjorde inte så mycket ljud av sig som Ronja gör. Men Bella var däremot mycket starkare. Hon skulle hela tiden stå upp i famnen när hon var 3 månader. Ronja kan inte spänna benen typ... Och hon är inte så stark i nacken heller. När Bella var 4 månader kunde hon sitta i sin stol med oss när vi åt. Det tror jag inte kommer gå med Ronja. Men vi har inte bråttom någonstanns. Vi myser på i hennes takt och gläds åt hennes goda humör:)
Mina små charmtroll! Mamma älskar er;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0