Förstoppning

Kan tala om för er att jag tycker väldigt synd om Ronja nu! I två dagar har hon tagit i så hon blir alldeles illröd i ansiktet för att skita. Men ingenting har kommit ut... Man ser att det lixom tränger ut, men det vill sig inte riktigt. Har masserat magen och suttit med henne över toastolen (det brukar funka). Har tryckt benen mot magen också, och retat med tops. Har även testat olja i ersättningen men icket. Så idag gav vi henne lite plommonpuré. Utan resultat ännu... What to do? Jag förstår inte hur hon kan bli förstoppad?? I tre månader har hon ätit samma ersättning. Samma mängd och antal gånger per dygn. Hur är det möjligt lixom? Nu var det tips jag var ute efter. Någon som har nåt bra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mickrolax! Löser upp förstoppning på 15min, finns på apoteket, tror även ica och konsum har det nu, kan användas av barn och vuxna. Är hon så förstoppad att bajset syns bakom stjärten och hon ej kan få ut det då måste hon få nått den vägen då hjälper det inte hur mycket olja hon dricker.

2011-01-15 @ 22:42:35
Postat av: camilla

messmör i ersättningen

2011-01-16 @ 19:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0