Sockerdetox - Dag 9

Idag har jag utsatts för frestelser, det vill jag lova. Först hade Sofie och Nisse en massa fika, för dom fick finfrämmande från stan. Sen gick jag och Bella för att fira Emilie som fyller år idag. Vi köpte henne en jätte söt spargris med blommor på, så hon kan börja spara:)
Där bjöds det ju naturligtvis också på fika, och en helt ljuvlig godisskål stod dessutom på bordet. Alla regnbågens läckra färger fanns där i. Och jag såg nog ut som en sankt bernardshund där jag stod och dregglade. Fyyyy, man ska inte gå på kalas. Och vi som ska på ett till imorgon.
Men jag har tuggat på min kyckling, och broccoli. Försöker intala mig att det smakar som en center, men icket. Nu börjar suget komma tillbaka, men jag antar att det är för att jag vet att grejen snart är över.

Vi var tillbaka på gymet idag. Jag är nöjd över dagens prestationer. Känner mig mör i kroppen. Försöker träna på dips. Det är ju hemskt att man inte klarar en endaste en! Jag lixom tappar mig själv på vägen ner. Duns! Så sitter man på ändan. Är jag för tung, eller är jag för svag;)?
Trackback
RSS 2.0