Sockerdetox - Dag 7

Det här går ju superbra!! Johan har surrat en massa om chips och baguetter med vitlökssmör och aioli, för att reta mig idag. Visst tänker man på det någon sekund när han står där och tjatar om det, men sen försvinner det lika fort igen.
Jag är förvånad! Detta hade jag aldrig trott. Jag tänker inte dygnet runt på godis och choklad. Vilken känsla!:)
Nu tänker jag mest på mjukt bröd till frukosten, om jag ska vara ärlig...

Vilken miss dock! Johan var ju inte alls ledig idag. Och som om inte det var nog så började han tidigare också. Så inte blev det någon tripp till affären. Får ta den imorgon istället. Här har ätits köttfärsbiffar i stora lass idag... hehe:) Och både Jonas och Bella gillade dom. Det var väl inte illa. Bella ville till och med ha mer:) Och Jonas ville ha några med sig hem. Så klart han fick det.
Trackback
RSS 2.0