Pep-talk till dig själv

Fy fan vad du är bra! Du har tränat så hårt, och blivit så jävla stark! Starkare än du själv och andra trodde att du skulle hinna bli på så kort tid. Det kommer att gå bra idag, för när alla står där kommer du få så mycket adrenalin. Och ingen vill ju komma sist, så du kommer lyfta allt det du bara klarar. Och veta att det inte gick mer!:) Och den där Lotta kommer du minsann att slå!;) Piece of cake! Dessutom är du riktigt het i träningskläder! Hejja heja Zara, nu bär det av! Tjing och en spark i baken på dig!

Direkt översättning: Fyyyyy fan vad har jag gjort! Jag kommer skämma ut mig. Jag som inte ens vill testa nya övningar när det är folk på gymet för att jag inte vill att andra ska se att jag kanske gör fel. Och den där Lotta. Tänk om hon faktiskt vinner över mig... det har som blivit att vi tävlar mot varandra. Och jag vill inte förlora:(!! Och valkarna kommer hänga över de tighta kläderna och alla kommer titta på mig och det kommer inte alls kännas bra.

Ja ni. Det där sista ska jag totalt ignorera!! Och nu fyller jag skallen med mitt egna pep-talk och går iväg.

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattis! Den där Lotta var inte så svår att slå va?!

2011-02-26 @ 14:31:40
URL: http://gretaturbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0