Zzzzzzznark

Jag är helt galet trött idag. Huuuaaa, men det blev inte så mycket sömn inatt då Ronja tjorvade en del. Till slut fick hon sova med mamma, och vi hade det faktiskt väldigt mysigt. Hon ville verkligen kramas och ligga nära;)

Ikväll har något väldigt ovanligt hänt. Bella somnade i soffan med vällingflaskan kl 7 (det brukar väl hända men inte att hon somnar för natten då...), och tätt därefter nattade jag Ronja som har börjat tjorva lite vid läggdags, (hon har kommit på att hon inte vill somna själv och blir hysterisk om man lämnar rummet...) men inte idag.
Båda flickorna har sussat en timme nu och jag har hunnit somna på soffan, så jag tror faktiskt jag ska lägga mig i sängen nu. Egentligen har jag en massa jag borde göra och det kändes kanske lite tidigt. Men jag har en känsla av att det kan bli ännu en vaknatt... Så det är väl lika bra. Mmmm, så får det bli zzzZzZnark och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0