Suck

Okey, jag önskar att detta var ett skämt. Tyvärr är det inte det.
Färgningen blev något åt hållet katastrofal, men det har ingenting med ojämnheter att göra. Jag som brukar ta en varm choklad färg sitter här med korpsvart hår just nu. Och vi firar julafton imorgon. Det kändes ju ej okej.
Vad ska man göra åt det då. Jag ser ut som ett spöke. Fyyy!
Nej, nu ska jag sluta sitta här och tycka synd om mig själv för en sån löjlig småsak som hårfärg när det finns betydligt större saker att bekymra sig om världen över.
Men satan så pissigt det kändes!!:(

Kommentarer
Postat av: Maken

De är lugnt zara!! Jag kan nog tända på svart oxå ;)

2011-12-23 @ 00:39:53
URL: http://norenklattrar.blogg.se/
Postat av: Hanna - mamma till Elensia

Typiskt!

Men inpackning brukar dra ur lite färg så testa det om du har hemma... Gud Jul!

2011-12-23 @ 02:01:25
URL: http://larsjos.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0