Shopping

Idag har jag, maken och Ronjalainen varit en snabbis till stan. det var välbehövligt kan jag tala om. Alla klappar är nu fixade, har även hunnit slå in några och lägga under granen (jag är mycket väl medveten om att det står en stereo från stenåldern i bakgrunden och ljusen i granen är väl från 80-talet nån gång, men det har väl sin charm det också;P).
Janssons - check!
Ischoklad - check!
Kola -check!
All mat/sweeties som konsum så gladeligen lagat till vårt julbord - inhandlat - check!

Puuuuuust, jag kan faktiskt andas ut nu och bara njuta veckan som är kvar. Det ska bara städas men det är ju ingen idé att börja med sånt nu, det hinner ju bli skitigt igen till jul.
Och fina ska vi vara, titta vad flickorna har fått idag. För en gångs skull kom vi ganska snabbt överens jag och Johan. Vi gick och kollade på alla söta barnklänningar och det var tyll hit och tyll dit, stela tyger och trånga halsar (vackert dock) men till slut hittade vi modellerna som barnen kan både leka i och spilla på utan att man får panik;) Och så kommer dom ju vara super söta med sina koftor och strumpisar
Och till och med mamman ska vara fin i år!!

Kommentarer
Postat av: Mamma Evelina

Håller med om "finklänningarna" till barn. Meja fick sig en mjuk och skön skjortklänning till jul. Jättefin och lekvänlig till en 1,5åring :)



Vad fina dina klänningar var!

2011-12-19 @ 21:55:03
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0