Färgning

Idag har jag färgat en av Bellas gamla koftor så den skulle passa Ronjas julklänning.
Vi ville ha en röd men hittade ingen när vi var till stan (fast vi letade inte så ihärdigt...) 30kr betalade jag för färgen och jag blev ju supernöjd måste jag säga. Synd att jag inte tog någon förebild, men här har Bella på sig den iaf. Det ser vit ut, men den är inte det... det var som nån liten mörkare ton i den.

Sen så blir det ju inte alls rätt färg genom kameran, men den blev som en helt ny annan kofta:)


Och på tal om kameror så är den här på väg hem till mig. Jag hade väntat mig den idag, men nu hoppas jag bara att den hinner komma innan jul!


Kommentarer
Postat av: Ida

Ååååh vad kul med ny kamera. Jag hade tänkt sälja min systemare nu och köpa en ny :)



Fin koftan blev! Förut knallade jag och färgade kläder, och ofta blev det bra, men ibland fastnade inte färgmedlet på trådarna i alla sömmar, och då såg det riktigt konstigt ut ;p

2011-12-21 @ 02:54:21
URL: http://elfvin.blogg.se/
Postat av: Farmor

men koftan blev ju jättefin. den kommer passa jättebra på den underbara skönheten som ska ha den :)

2011-12-21 @ 13:49:24
Postat av: Farmor

men koftan blev ju jättefin. den kommer passa jättebra på den underbara skönheten som ska ha den :)

2011-12-21 @ 13:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0