Bäbislycka!:)

Nu är det ju så länge sen jag skrev och egentligen har jag så himla mycket att dela med mig av:)
Men det roligaste av allt är ju självklart att jag ska bli moster (fast det vet ni säkert alla redan om eftersom det är flera veckor sen hon gick ut med det).
Så himla kul att man nästan spricker av lycka;) ♥älskade du, älskade ni
Jag frågar henne hela tiden vilken vecka hon är i och tycker tiden går så långsamt haha;)
Men en söt liten kula har hon fått på magen, och i den ligger ett liv som vi får ta del av ♥
Bella är ju gode söt för hon vet ju att i mosters mage ligger det en bäbis. Frågar man så säger hon det, och det är visst en flicka också. Vi får se om hon har rätt... Åsså frågade jag en dag om hon ville att det skulle ligga en bäbis i mammas mage också, men det ville hon inte minsann;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0