Rean

Idag drog vi fulla med hopp på Hägglunds första REAdag. 30-50% och både jag och Johan var/är ute efter kläder att använda till klättring/vandring/vintern.
Johan fann sig en hel del till kanonpriser men jag hittade ingenting. Of course...
Det lilla som fanns som jag tyckte låg kring min budget var antingen fult som satan eller så var de små storlekarna slut.
Och inte betalar jag 700 spänn för en fleecejacka PÅ REA om det inte är the one and only, se det är jag för snål för!! Då fungerar H&M´s sortiment för mig - jaaa tack.

Men jag fick handla ändå... jag har ju som stört mig på vårat köksbord länge nu. I stort sett sen Bella började gå. Det är ej barnvänligt med snurrstolar och små kottar!
Men det är ju superfint tycker både jag och Johan som älskar svart och vitt.
Men nåt i närheten lyckades jag finna. Och om några veckor så står det här i vårat kök, jag längtar! Men härligast blir det att få lite mer plats:)

Kommentarer
Postat av: Ida - Gravid & Mamma till Vilda

Men snyggt! :)

2011-08-26 @ 22:28:22
URL: http://elfvin.blogg.se/
Postat av: Johan

Zara fick sig ett nytt köksbord, johan fick sig en bouldervägg i garaget :) jag kan leva med det nya bordet...

2011-08-26 @ 23:34:02
URL: http://norenklattrar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad ska ni göra med de gamla då? sälja? :D

2011-08-28 @ 10:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0