Oj oj...

Jag har inte gått under jorden. Jag har bara lite svårt att finna tiden till att sitta vid datorn.
Men imorgon ska jag försöka sätta mig och skriva nåt ordentligt inlägg:)

Bröllopet var helt sagolikt vackert! Tyvärr har jag inga bilder från det ännu, då jag var tärna och Johan bestman och dessutom värdpar så fanns helt enkelt inte tid till att ta bilder. Men det har lovats att jag får tillgång till de bilder som togs, så jag har inte dåligt samvete då proffsfotograferna var på plats hela dagen/kvällen;)
Hade tänkt visa en ärligt snodd bild, men det går faktiskt inte att lägga in bilder ikväll, mysko. Så ni får ha tålamod:)

Men som sagt, det var sagoligt. Sofie var den vackraste brud jag någonsin sett, både IRL och i tidningar/tv. Så var det bara. Och Nisse var lika ståtligt snygg vid hennes sida!:)
Och jag har aldrig haft så galet kul som på efterfesten. Vilken succé, och det känns ju riktigt bra, nu kan jag andas ut. När bandet kom och allt ansvar från våra axlar rann av oss dansade jag hela natten lång! Jag kickade av mig skorna och körde tills sista låten var slut. Kände mig som en tonåring igen:)
Bandet var grymt bra!

Men jag återkommer om bröllopet och annat, förhoppningsvis imorgon.
Godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0