Kollat på fel match

Igår satt jag bänkad framför den avgörande matchen mellan luleå och skellefteå i hockeyn.

Men det var nåt som inte riktigt stämde. För plötsligt började kommentatorerna prata om 2-2 i matcher?
Jag var helt övertygad om att det var 4-2. Och så jävla glada såg inte skellefteåspelarna ut när dom vann. Vart var segervarven runt planen, tänkte jag?
Så när Johan som jobbade som vakt på matchen ringde var ja tvungen att fråga. Men han är ju inte så insatt, och säger dom 2-2 på tv måste väl ändå det stämma?
Han vaktade Skellefteås buss, och jag fråga om dom såg ut att fira.
"nääääe, inte överdrivet... de flesta pratar i telefon..."
Så kommer Nisse förbi idag och vi började prata om matchen. Fan, va spännande de var, säger ja typ. Och att det blev 2-1, och Nisse bara. "näeee Zara, jag jobbade och det blev då 4-3"...  Då kommer det ju fram att jag för faen har suttit och glott på en repris från förra veckan!!!!! Mycket dåligt av canalsport HD säger jag!!!! Hur fan kan man visa en repris på ordinarie sändningstid för matchen?! Det är väl självklart att jag tror att jag sitter och tittar på den riktiga???

Kommentarer
Postat av: Micha

http://jjennienilsson.blogg.se/2011/march/vill-ocksa-bo-i-lagenhet.html#comment där är länken till inlägget om vardagsrummet och sovrummet som påminner om Sofie och Nisses :)

2011-04-04 @ 13:15:12
URL: http://busungeeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0