Tiden springer...

Den här dagen har bara sprungit iväg utan att jag har hunnit med. Bella vaknade runt 8.30 och vi klädde på oss och begav oss på vuxen-barn. Det är så härligt att se henne med andra barn. Hon blir som försiktig och nyfiken av sig:) Så tycker hon om att sitta i ringen och sjunga, det syns! Hon blir helt stilla, tittar på alla andra och härmar med sina små händer. Idag har hon även ritat sin första teckning, med kritor. Men hon var mest sugen att stoppa dom i munnen faktiskt...
Sen har Nisse, Sofie och Lotta varit på besök. Och Johan och Nisse har vart så duktiga så imorgon kanske vi har staket runt gården så inte lillan sticker iväg. Hon har en förmåga att göra det!
Vi har suttit och glott på idol och ätit glass så magarna står ut. Sia´s apelsin-choklad säger jag bara! Smaskens...

Imorgon tar Johan lillan med sig till Vidsel då jag är upptagen med diverse förberedelser till pappas 50´års kalas. Fick just veta att dom åker redan på förmiddagen, och det var jag inte riktigt beredd på, så det känns lite... tomt, redan nu?! Då träffas vi inte först på söndag eftersom Turid och Stig ska vara barnvakt när vi är på festen. Så jag ska lägga mig så man orkar ta vara på tiden imorgon :) med min skönfis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag försöker hitta nya "Blogglovinvänner" som har intressanta bloggar att följa och som också är intresserad av att följa min blogg. Är du intresserad av detta så får du gärna höra av dig, annars är det ju bara att du tar bort min kommentar.

Ha det bra! =)

2010-09-10 @ 12:15:18
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0