Stan

Idag har vi varit till stan. Vi planerade att åka in så vi skulle vara på storheden när Jula öppnade kl 9. Men kl 9 sov fortfarande familjen Norén ;P Man ställer ju ingen klocka när man har Bella. Men hon hade inga planer på att slå upp ögonen i "vanlig" tid idag. Nåja. Vi var där runt 10.30 och nån timme hann vi gå runt innan vi var tvungna att åka hemåt igen för att Johan skulle jobba. Jag hittade mig en matta och lite konstblomster och en massa nödvändiga städgrejer. Även en tröja och ett par leggings till lillan. Johan däremot shoppade lös verktyg och skit till garaget för 7000! Nu har han väl allt han behöver och han har ju slitit ihop pengarna så jag har inte så mycket att säga till om, hehe ;)


Min nya lila matta som matchar gardinerna jag köpte på Ikea. Den ser dock ljusare ut på bilden än vad den är i verkligheten

Och här är gardinerna...

Och lite lila blomster till det... :) Perfect!


Och så lillans kläder. Tröjan har hon egentligen fått av moster för flera veckor sedan, men det tog oss tid att byta till rätt storlek. Men nu är den redo att användas!

Kommentarer
Postat av: Renealbertine

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2011-12-21 @ 08:44:22
URL: http://renealbertine.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0