MVC

Idag har jag varit på MVC. Förra gången gick det inte så bra. Hade ingen barnvakt så Bella fick följa med, och det gillade hon inte alls. Hon visade det starkt, vilket resulterade i en ny tid.
Hon har för övrigt varit väldigt mammig den sista tiden. Kan tala om att det kan vara jobbigt ibland! Hon blir jätte ledsen när jag går från henne. Och den senaste tiden har hon blivit ledsen när det har kommit folk till oss. Då springer hon till mig och vill upp i famnen och man har ungefär en sekund på sig att plocka upp henne annars blir det gråtkalas.

Idag var allt bra på MVC. Har haft känslan att det ska starta när som helst de senaste dagarna. Magen har blivit alldeles stenhård och det har strålat längs benen och efter ryggen. Ungefär som det började med Bella. Men det var visst som det skulle. Bara bäbis som tränar på att komma ut. 35+5 är vi idag, så några veckor kvar!:)

Nu ska jag sova. Godnatt och på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0