Bildbomb!

Här är det ju då egentligen meningen att det ska vara en bildbomb från gårdagens 50-årskalas. Men vet ni vad? Jag hann inte ta ett endaste kort, och det är ju faktiskt jättetragiskt:( Men Carina lovade att jag skulle få kopior på alla hennes!:) Det är ju meningen att födelsedagsbarnet ska njuta av sin dag, så vi svettades på rätt bra bakom kulisserna några stycken. Det var kring 50 gäster, och det blir en hel del som ska fram, och bort och diskas och dylikt. Plus att vi gjorde några lekar och framträdanden. Nej, det var en riktigt trevlig kväll, som det brukar vara när släkten är samlad!;) Jag och magen blev dock trötta ganska tidigt så vi var hemma redan kring midnatt. Men först efter lite karaeoke och dans;)
Jaja, jag kanske bjuder på någon bild senare. Vi klädde ut pappa till en kanin. Och jag kan säga så mycket som att jag har drömt om kaniner hela natten!:P

Nu kommer snart min älskade dotter hem!! Myyyys.
Vi ska på babysim idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0