Xperia X10 mini

Jag har ju en ny tfn. En Xperia X10 mini. Jag är jättenöjd med den!:)
Det tog ett tag att lära sig menyerna då den inte alls fungerar som min gamla. Men nu när inte allt krånglar och jag faktiskt klarar av att skicka sms och logga in på facebook så är den rent av kul, om mobiltelefoner nu kan vara det:) Jag har aldrig förr varit så anträffbar på min tfn iaf. Nu tar det ju bara någon minut att få svar på ett sms, en timme kanske om jag är mycket upptagen. Men heey, framsteg!:) Det är en surfarmobil också, det gillar jag starkt! Men jag har dock ett problem som jag hoppas ni kan hjälpa mig med! Jag kan inte för mitt liv komma på hur man lägger upp bilder på bloggen med den. Kan man det?! Någon som vet??



Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag får maila till min blogg om jag vill lägga upp nått från mobilen, men vet inte hur det funkar för blogg.se . Kram

2010-10-30 @ 18:40:52
Postat av: Justintina

Keep up the good work.

2011-01-28 @ 09:58:39
URL: http://justintina.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0