Hej från kaoset ;)

Hej. Länge sen sist. Roligt att ni fortfarande hänger kvar... :)
Jag förstår inte vart jag ska hitta tiden att hålla er uppdaterade här. Har man inte en bäbis hängandes i tutten så har man en på armen, på skötbordet, i famnen, i badet, nattandes ja men ni fattar...  Detta är en väldig omställning kan jag säga. Jag förstår inte dom som säger att skillnaden på 1 eller 2 barn inte är så stor. Jag hinner inte ens skita, och då är den lilla ju ganska stilla nu! Men samtidigt som man känner sig som en blandning mellan detta:

så är det helt underbart!:) Det är så mycket som händer just nu.
Bella är i en så härlig ålder och testar nya saker varje dag. Hon försöker prata men orden vill inte riktigt komma ut rätt! Men nu kan hon säga mamma, pappa, lampa, titta, där, kvack-kvack (anka), voff voff (hund) :)
Och Ronja hon växer så det knakar. 4,5 cm på 3 veckor! Man glömmer bort att det går så fort. Hon förändras varje dag. Nu har hon några vakna stunder om dagen. Då ser man att hon är med och tittar på en och följer rörelser med ögonen. Om man räcker ut tungan så härmas hon, det är rätt fränt!:)

Jag bjuder avslutningsvis på snodda bilder av Malin som hon tog när hon var här:

Så fina bilder!!!:) Jag hoppas det är okej att jag tog dom, hehe!


Och en på Bella innan det var dags att sova i vagnen

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättefina bilder :)

2010-10-18 @ 15:41:39
URL: http://idamli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0