Sjuklingar

Puh. Nu gick luften ur mig. Har tänt några doftljus och ska sätta mig en stund i soffan med en tekopp och bara slappna av. Sen blir det en tidig sänggång. Förhoppningsvis;P
Man brukar ju inte få bestämma sånt själv, hehe!
Tror ni inte Bella har gått och fått feber igen idag?! Så jävla typiskt. Har inte skrivit så mycket om henne och hennes krämpor, men de senaste två veckorna har bestått av två penicilinkurer pga både ögon och öroninflammation. Förkyld och febrig och allt samtidigt, det har inte varit roligt kan jag tala om!:( Så när vi igår tog sista dosen tänker man att "ääääntligen"! Åsså bakslag!:( Blir hon sjuk igen. Skit säger jag! Jag är less på den här äckliga förkylningen som aldrig ger med sig! Själv har jag varit krasslig lika länge, och det verkar aldrig vela släppa! Johan gick på apoteket åt mig för min hosta full med slem. Men inte finns det någon medicin för ammande att ta tydligen. Så hem kom han med några ruttna halstabletter som inte alls hjälper, men tanken var god iaf:) Idag har jag bunkrat upp med vicks blue och dom lenar i någon minut iaf, heja!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Det blir säkert super! Fräsch och öppet då man har ljusa tapeter :)

Jamen gör det, så är det bara säga till :)

2010-10-07 @ 23:18:02
URL: http://elfvin.blogg.se/
Postat av: Malin, Viggos mamma

ja usch så tokigt det kan bli.. hoppas hon kryar på sig lill tjorven.

hör av dig då ni är friska så kommer vi å h! vi hälsar på! vi bodde ju så nära ;)

kraam på er

2010-10-11 @ 11:31:49
URL: http://marilynjacob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0