Hemma igen

Idag har jag något mycket trevligt att berätta. Vi har nämligen flyttat hem!:)
Älskling och hans mor har jobbat på i helgen, som två slavarbetare, från morgon till kväll. Så att jag och flickorna ska få komma hem:) Visst har vi haft det bra i Vidsel. Men hemma är alltid hemma. Ni vet;)
Ni ska få se bilder på hur fint det blev, ska knäppa med kameran imorgon hade jag tänkt. Har inte hunnit idag. Sofie och Nisse kom förbi oss, och sen kom även Emilie. Så har haft besök hela kvällen.
Sen så följde jag Emilie en bit när hon skulle gå hem. Hon var lite mörkrädd:)
Så en liten promenad med vagnen och Ronja blev det, och det var verkligen superskönt ute! Varmt och mysigt. Hoppas det håller i sig, då kanske det blir fler kvällspromenader...

Bella fick en kjol av Emilie. Hon fick ju världens gulligaste rumpa i den, haha :)

Och så jag och gumman med lilla Ronja




Kommentarer
Postat av: Emilie "Grodan"

Så så jäkla gullig hon blev i kjolen fisrumpan ; )

Jaa, tack för du följde mig en bit (a)

Blev skit snygga på korten gums ;)

2010-10-06 @ 10:55:01
URL: http://missfrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0