Stressa ner...

Idag jobbar Johan och jag kan säga att jag inte ens hunnit se vart jag har arslet! Huuua. Känner mig stressad så ska försöka sätta mig ner och andas ut. Vi har varit och grattat Lotta som fyller år imorgon. Stort grattis till dig!:) När vi kom hem därifrån var det tacksamt att Ronja låg och sov. Jag knäppte bara upp hennes overall medans jag skyndade mig att göra välling till Bella. Borsta tänder, ge medicin och natta. Sen har jag öppnat post. Det var ett berg. Jag hinner inte ta in den varje dag... Sen plocka upp alla leksaker som ligger överallt som fällor. Kasta i sig middag som jag inte hunnit med tidigare. Ronja sover ännu. Borde väcka henne så hon inte är uppe hela natten, men jag behöver fem minuter för att lugna hjärtat...:) Det är inte en enkel match alla dagar med två barn. Men när jag kommit in i det lite mer blir det nog enklare. Man gör det ju lite omständigt för sig ibland...

Imorgon ska jag softa med mina flickor, och faktiskt ta mig ett glas vin till IDOL. Det har jag förtjänat!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0