Läkarbesök

Idag bar det av till Piteå med Bella för ett läkarbesök. När vi kom dit var hon ju naturligtvis i det piggaste laget. Varför blir det alltid så? Att när man väl kommer till doktorn så skrattar barnen och sitter tysta och snälla som fromma lamm.
Det började med att han sa att hon såg ganska kry ut och andades ju jättefint.
Nähä, skrek det inom mig. Hon är minsann inte kry! Jag bara måste få nåt svar, är less på att aldrig få veta vad det är som är fel:(
Han ville ta en snabbsänka och det visade sig att hon hade 80, mot förra gångens 8. Så nåt var det ju.
Då fick vi gå till röntgen. Bella var jätteduktig och låg verkligen  blixtstilla. Det visade sig att hon har åkt på lunginflammation. Så nu hoppas vi att vi fått rätt midicinering och att det kanske vänder... Vill ha mitt friska sockergull tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Sofie

ja men de skrev jag ju innan du svarat om vi skulle fara :)

2010-11-05 @ 01:15:20
URL: http://sofieri.blogg.se/
Postat av: Zandra

Men huvva, stackars lilltjejen. Hoppas de går till sig fort nu! Kram

2010-11-05 @ 09:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0