Tack Lotta

Tack Lotta som hjälpt mig med den fina designen!:)
Visst blev det bra nu när ni läsare slipper titta på den gamla, gräsliga och opersonliga!

Idag har jag och Bella varit med Emilie.
Vi gick på heart 2 heart grill för att äta lunch och herre jösses vad gott det var!
Jag som börjat mitt nya nyttiga liv idag fick tänka två gånger för att inte äta så att magsäcken skulle spricka!;P
Efter det har vi varit ute nästan hela dagen...

Jag och syster gick för att se lillebror spela fotboll också.
Dom förlorade, men det var ändå roligt att se.
Det var ju som bra timing just när Bella skulle sova. Och komma hem till en dotter som redan somnat kändes nästan lite lyxigt. Man är inte riktigt van... ;P

Nu ska jag spela lite betapet och sen blir det sängen med min bok utan godispåsen!
Johan är borta och då han far och jag har min egentid är det alltid jag, boken och godispåsen. Oskiljaktiga! Första dagen och det känns redan tråkigt!!
Finns det inget substitut för godis som är nyttigare än nötter, men godare än morötter?!

Kommentarer
Postat av: Martin

Köp rätt sorts nötter så är det nyttigt :)

2010-05-18 @ 14:05:03
URL: http://stordragon.blogg.se/
Postat av: Lotta

Det var så lite så! Hoppas du blev nöjd! Och är det nåt så är det bara du säger till så fixar jag det! =)

2010-05-20 @ 16:34:52
URL: http://gretaturbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0