Stan och bio

Idag har jag varit till stan med Lotta och Emilie. En del shopping blev det. Jag är jättenöjd, men lyckades inte hitta mig några leggings som var det enda jag riktigt var ute efter. Jag behöver en storlek större nu när jag är gravid i midjan. Problemet är bara att medium var pösiga i baken och vida i benen. Det är ju inte heller särskilt snyggt. Så jag får nog sprätta upp dom jag har och byta resårband helt enkelt till ett större=)
Ni får se mina inköp imorgon. Orkar inte börja fota och lägga upp nu. 

Efter shoppingen blev det SATC 2 på bio med en härlig godisblandning från godishuset!;)



Kan säga att jag behövde den här dagen/kvällen efter alla härliga *host* dagar med en missnöjd och sjuk Bella den sista veckan. Och filmen var riktigt bra!
Jag som hade längtat efter att få se den också, det blev perfekt!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0