Off to work...

Inatt har vi sovit över hos Sofie och Nisse. Dom ska vara barnvakt idag då jag jobbar. Dom frågade och det blev ju smidigt med tanke på hunden och så.
Lillan somnade 8 igår kväll. Sover fortfarande. Hon sover alltid som en stock när vi är här. Kan undra varför? Jag kanske flyttar hit!;)
Idag jobbar man bara halv dag och sen ska jag och Bella på föräldraträff. Det ska bli roligt!=)
Måste också passa på att skriva nu när jag jobbat mer än en månad att det känns jättebra att jobba. Det är rent roligt att gå på jobbet. Svårt att komma ihåg när man kände så sist! Nu blir det ju lite jobbigt när Johan är sjukskriven och inte kan lyfta lillan. Men vi får lösa det på nåt sätt. Nu måste jag kila om jag ska hinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0