Helg.

Nu är det helg igen. Hur många sitter hemma med fredagsmys? I vanliga fall hade jag suttit bänkad framför tv´n med fredagsmys-gottat och hejjat på Claudia i let´s dancefinalen! Men jag ska se den sen nån gång när jag känner mig starkare på internet för jag klarar inte av tv´n ikväll. Jag blir bara sugen på godis så fort jag sätter mig där?! Det är nåt med den där jävla tv´n! Varför måste man alltid tugga på nåt när man sitter i tv-soffan?? Någon annan med samma problem? Jag har klarat 14 dagar utan godis gott folk. Och jag ska inte åka dit ikväll var tanken...;) Jag sa nämligen för två veckors sen efter ett antal dagars frossande i godis hos Sofie och Nisse att jag inte skulle äta en endaste godis till under graviditeten. Det var förstås inte allvarligt, men nu när det gått två veckor känns det lite som en utmaning att klara iaf en månad. Jag har ju dock ätit fika när det bjudits och popcorn. Och chokladpudding. Så jag tänker inte påstå att jag varit nyttig. Men godis alltså. Jag är fan stolt! Det är min största last!!

Kommentarer
Postat av: anonym

Här kommer det inte så mycket!!!! vart har du tagit vägen? du är ju hur tyst som helst? VARFÖR??

2010-03-30 @ 00:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0