Godmorgon världen.

Igår kom Sammy och hälsade på. Han ville sova hos oss så vi bjöd över Sofie och Nisse också så körde vi en yatzy kväll.
Så var vi till Malin under dagen som fyllde år och gratta henne. Han Viggo är gode så söt! Och gode så liten!
Har Bella verkligen varit så där liten? Det går så fort!
Skulle vela att hon var 8 månader mycket mycket längre.
Hon är så sjukt mysig och underbar! Och glad. Hela tiden är tjejen glad, vilken gotjej vi har!=)
Det var några som frågade mig i helgen hur det kändes att lämna henne hemma och "nä men är du redan tillbaka på jobbet"?!
För det första så "lämnar jag" henne inte hemma. Hon är ju faktiskt med sin pappa.
Och det tror jag är bra för båda två. Sen kanske det är tidigt att vara tillbaka efter åtta månader, men faktiskt ganska skönt och roligt att få göra nåt annat en liten stund. Det är ju bara 50% jag jobbar.
Så gör vi det också för att dryga ut våra föräldradagar då det finns en liten plan att vi ska kunna vara hemma båda två en tid när nästa kommer.
Sen sa jag att det är nästan som att vara nykär. Ni vet när man träffar någon och går runt och är så där lycklig hela dagarna. Man har en längtan att klockan ska bli 16 så man får springa hem och pussas och säga hur mycket man tycker om varandra. Ungefär så är det.
Jag är glad, dagarna går fort, och så saknar man Bella så där lagomt så man längtar tills man får komma hem, lyfta upp henne, och ge henne världens kram! Dom tyckte det var en mysig förklaring!;)

Kommentarer
Postat av: Torsteinenya

Keep up the good work.

2011-01-28 @ 09:47:08
URL: http://torsteinenya.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0