V. 26+4

Gud så fort tiden går när man redan har en liten att tand om. Man hinner inte alls reflektera som under den första graviditeten. Fick frågan i fredags hur långt jag hade gått och jag svarade "jaaa... 25". Nån dag hit eller dit spelar ju ingen roll. Men 26+4! Med Bella räknade man nästan minuterna! Nu är det iaf 93 dagar kvar och jag börjar vara rund och go!

Dina rörelser är väldigt kraftiga nu och magen far hit och dit som en karusell. Mamma och pappa brukar skämta om att du försöker gräva dig ut till oss!;)
Åh, det är så mysigt. Det här är ju den bästa tiden. När jag lägger mig på natten för att sova så känner jag alltid dina rörelser. Den känslan är oslagbar och gör en alldeles varm av lycka.

Du har fått mig att kräkas för första gången i veckan. Du rörde dig så mycket att jag började må illa. Var tvungen att lägga mig ner och då bara kom det.
Är glad att jag sluppit det där som de flesta får dras med till nu! Hoppas det var en engångsförteelse.

Så här stor har jag blivit!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Är johan hemma imorgon på eftermiddagen? För robin kommer hem då och han ville gärna följa med och hälsa på :) Men det kanske inte är så kul att bara vara med tjejer ;p

2010-07-05 @ 20:11:16
URL: http://elfvin.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha, jamen då kanske vi tar det onsdag då ist :p Blir det bra på eftermiddagen/kvällen då? för jag jobbar under dagen..

2010-07-05 @ 21:23:03
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0