Vilken härlig fredag!

Jag, Johan, Sofie, Nisse och en sovandes Isabelle i barnvagnen for och bowlade mellan 17-18. Jag vann första omgången, go Zara, go Zara, go Zara;) Började andra omgången med en strike och sen gick de käpprätt åt h-vete=( Men jag lever på den första vinsten;) Efter bowlingen gick jag och Johan (& Bellz förstås) hem för att ha mysmiddag. Kräftor stod det på dagens meny. Har varit sugen på det några dagar, så idag äntligen fick vi skala våra fingrar såriga. Det är så sjukt gott!! Vi tände ljus, hade bakgrundsmusik och satt länge länge vid bordet. Det blev några avbrott när Isabelle tappade sina rånbitar, men sjukt mysigt! Semlor blev det till efterrätt, årets första. Smaskens. Dock var det konsums och inte Ica´s som är favoriterna. Nu har vi sett let´s dance. Jag hejar på Claudia, och våra ögon börjar vara trötta. Så ni får gärna underrätta mig om vem som åkte ut, för nu blir det sängen för familjen Norén...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0