Vad konstigt det ser ut...

Dom har ju gjort om här? Knepigt, man hittar lixom inte. Nåja, man vänjer sig väl. Nu ska jag strax ta upp lillan och ge na mat och sen hade jag tänkt sätta mig och gå igenom en massa bilder på datorn. Ska fixa så att vi kan sätta in i Isabelles bok, en klipp och klistra in om hennes liv. Och till våra fotoalbum som alltid stått tomma? Bilder för 3 år kan ta sin tid att gå igenom kan jag tro. Men det blir roligt när det är klart!=) Sen ville Sofie hjälpa mig att göra om designen här (fattar ni vad hon pratar om?! Den är ju skiiiiiitasnygg ju;P), och det är jag ju absolut inte sen att tacka nej till eftersom att jag inte har den blekaste aning själv om hur man gör, så jag ska välja nån bild och mejla till henne också. Om man bara kunde bestämma sig hur man vill att det ska se ut. Jag har ju så dålig fantasi...

Kommentarer
Postat av: Ida

Nej men vad roligt med lite design! Blir nästan roligare att läsa ;)

2010-01-29 @ 10:20:39
URL: http://elfvin.blogg.se/
Postat av: Martin

Behöver du hjälp med designen hjälper jag ju gärna till :)

2010-01-29 @ 11:15:52
Postat av: Lotta

Jaha, men jag då?

2010-01-30 @ 14:26:40
URL: http://gretaturbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0