På besök hos Malin

Idag har vi varit hos Malin. Tänk det är inte länge kvar nu så är hennes Viggo här!=)
När vi kom var också Linda där med sin Anton. Det blev ju så klart en massa baby-snack och vi pratade om alla små framsteg våra söta charmtroll gör.
Jag sa att Isabelle inte kunde stoppa tutten i munnen själv. Ta ut den däremot är hon väldigt duktig på och sen är hon ledsen för att den är borta, fast så långt bort är den ju inte, hon håller den ju i handen. Det är inte så lätt att förstå det där?
1 minut efter att jag sa det fick jag minsann äta upp mina ord för då tog hon upp den och pricka munnen! Lite rolig tajming måste jag medge...
Hon kan också sitta själv. Och gå vart hon vill i gåstolen så länge hon inte stöter på en tröskel. Fort går det att lära för hon fick den i Torsdags och då hade hon ingen aning om hur man tog sig fram. Det gick mest bakåt...
Hennes favoritsysselsättning just nu är att gå till våra korgar i hallen och riva ut allt i den;P





(hatar att dom blir fel väg men det kan inte hjälpas.....)

Kommentarer
Postat av: Ida

Vänta bara tills hon börjar krypa, då får man henne aldrig att va stilla hur mkt man än vill :P

2010-01-27 @ 15:37:24
URL: http://elfvin.blogg.se/
Postat av: malin

haha just de morsan, in you face, kan vist! ;)

2010-01-29 @ 14:08:34
URL: http://marilynjacob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0