BVC

Idag har vi varit på BVC jag och lillan, och det var dags för sprutorna igen. Denna gången såg jag till att vara förberedd! För att slippa få det lika hemskt som efter förra gången fick hon alvedon direkt då vi kom hem. Då hon vaknade upp efter en tupplur förra gången var det fruktansvärt! Usssch, vad otröstlig och ledsen hon var!=( Bara skrek och skrek, och grät. Timme ut och timme in... Men idag gick det riktigt bra!=) Hon har då skjutit iväg rejält kan jag tala om. 7295g och 65cm lång. Nu ligger hon och sover och efter massor av nätter med allt för lite sömn tänkte jag följa henne med till drömmarnas land nu.

PS: vet att jag varit allför dålig att uppdatera på sistone, men här nån dag kommer i alla fall en resumé över året som var, plus att jag har "lovat" att bättra mig, tror ni jag kan hålla det nyårslöftet haaah? ;)

Kommentarer
Postat av: anonym

hej hjärtat...det är inte så lätt att vara småbarnsförälder...tro mig jag vet...jag hade två o tyckte att jag aldrig hann med nåt...jag hann inte ens äta emmellanåt...duscha var en lyx som jag typ hann med en gång i månaden...jag var vaken typ dygnet runt o hade det skitjobbigt....

2010-01-06 @ 01:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0