Babysim

Idag har vi varit på babysim. Höll på att glömma bort det, IGEN! Vi missade ju förra gången...
Det var lika trevligt som det brukar vara och lilltjejen har varit mycket sömnig etfteråt. Då passade jag på att ta en powernap också.
Förstår inte vart den här tröttheten kommer ifrån? Jag känner mig trött dygnet runt och ändå lägger man sig ju tidigt nuför tiden. Hoppas det går till sig snart!!
Idag fick Bella för första gången en babysmörgås, med leverpastej mellan skivorna. Haha, det kladdades på ordentligt, och det mesta hamnade på golvet. Men det hon lyckades träffa munnen var smaskens lät det som!;)

Kommentarer
Postat av: Faster

Himlar vilken sötfis alltså! Jag vill äta upp dig!

2010-02-01 @ 22:25:04
URL: http://gretaturbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0