Skum dröm...

Jag hade en mycket skum dröm inatt. Den var verklig för mig.

Jag hade Isabelle i sängen på täcket. Hon lekte med en leksak som blev sjöblöt efter att hon haft den i munnen. Jag tänkte ta den av henne och ge henne en torr leksak. Lyfte av någon anledning henne åt sidan, och när jag sen skulle lägga henne tillbaka var leksaken borta...
Jag började leta och helt plötsligt var hon också borta!
Där satt jag och slet och lyfte i täcket, och hör till slut "Zara vad håller du på med?!
"Men hon är borta!! skrek jag. Jag hittar henne inte!!! Hon var nyss här!"
Johan trodde att jag hade lyft henne till våran säng, sen insåg han att jag bara drömde.
Han sa åt mig att sova. Sen gick han till Bellas säng för att försäkra sig om att hon verkligen låg där, och att jag inte hade tagit henne nån annanstans.
Han tordes inte somna om först jag sov, för han trodde ja skulle gå efter henne.
Creeepy säger jag bara!
Det är så svårt att förklara paniken jag kände när jag inte fann henne. Den var så äkta!
Jag slet och drog i täcket som en tok för att hitta henne, och kände en klump i bröstkorgen innan jag till slut insåg att det inte var på riktigt...
Vad kan den ha betytt måntro?

Kommentarer
Postat av: anonym

Oroa dig inte...det var bara en dröm men ändå en liten påminnelse om vem som betyder mest i ditt liv. Drömmar ger oss tillfällen att stanna upp och känna efter och reflektera över saker och ting...det ger oss möjligheter till eftertanke!

Du har fått ett bevis på vem som äger ditt hjärta och din själ...det är nåt att glädjas och vara tacksam för och över!!!

2010-02-24 @ 12:38:02
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Sånt där har jag drömt många gånger. Senast drömde jag att jag glömde Freija på tågstationen i Uppsala. Barnvagnen var tom! Loke satt i knät. Helt jäkla otroligt man får så himla ont i hjärtat. Jag vaknar i panik varje gång.



Jag håller med anonym ovan. Det är nog ett slags tecken på något gott, och att man är väldigt rätt att förlora det allra käraste man har.

2010-02-24 @ 15:02:52
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

rädd*

2010-02-24 @ 15:03:17
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0