Salle 18 år!

Idag fyller Salle (lillebror) 18. Fy vad alla håller på att bli stora?! Och jag gammal, huuuuua!
Nu får han ju faktiskt ränna på krogen... Märklig tanke att man kanske kommer stöta på han där någon gång. Fast det är väl jag som egentligen ska hålla mig där ifrån!
Hur som helst så känns det som han fortfarande är 1 och jag 9 typ!;P
Vi har iaf firat honom idag och jag och Sofie har bakat och lagat mat så vi har som haft vårat att stå i.
Det är mysigt när vi samlas alla syskon, men det kan bli lite tröttsamt i huvudet när alla sitter vid samma bord och skriker för att höras;)
Nu har vi iaf kommit oss hem så att Bella (läs mamma) får sin sömn och inte är så grinig imorgon!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0