Några dagars sammanfattning.

Kände att jag ville skriva lite om dagarna som gått.
Helgen spenderades i kåbdalis. Lördagen och söndagen bjöd på riktigt finväder, varmt och sol.
Vi tog oss en tur på sjön och gjorde upp en eld. Johan och Christer körde skoter och dom sa att om vi ville ta vagnen skulle det vara så lätt, för leden var riktigt fin och hård. Mmmm, kiss my ass!
Dom fick då köra vagnen när vi skulle tillbaka för jag var genomblöt av svett när vi kom fram.
Lillan fick sin första tur på skotern när vi skulle hem. Inte så lång sväng men dock hennes första.

Söndag åkte jag och Johan till luleå. Vi bodde på hotell, åt middag ute och gick på bio.
Alla hjärtans dag tillägnar vi våran kärlek;)

Mån-ons är man tillbaka till verkligheten och här har varit folk och vi har ränt hit och dit och fram och tillbaka.
Det känns kan jag tala om! Jag längtar litegrann efter en lugn och stillsam kväll. Imorgon kanske?=)

Kommentarer
Postat av: Ida

Så jävla söta glajjer Isabelle har! :D

2010-02-18 @ 10:27:49
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0