God morgon!

Det var ju egentligen meningen att det igår skulle komma ett inlägg om hur sjukt duktig jag är på att springa! För det antar jag att ni är intresserade av att höra!;)
Men sidan var ur funktion och mitt tålamod sämst i världen så det fick vara (tur - kanske ni tänker...;P).
Jag fick berätta det för min dagbok istället. Jag har varit duktig att skriva i den på sistone.
Satt och läste igår från i somras, vad roligt att ha kvar!=)
Känslor man totalt hade glömt bort, som hur jävla dåligt jag sov den sista månaden jag väntade Bella. Inte kommer jag ihåg det, men när jag läste det fick jag en och annan flashback miknsann;P 
Nu hör jag hur lillan pratar där i sängen så jag ska mysa med henne en stund innan det bär av på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0