Boden

Idag har vi varit till Boden och hälsat på Angelica, Liam och Nova. Det skiljer ju bara 3 veckor mellan Isabelle och Nova så det är ju som roligt när dom är i samma ålder!=) Ganska hemskt att vi inte tagit oss iväg först nu. Nåja. I stan gick jag in på kioskbaren och laddade upp helgens godispåse! Nu ska he finnas hemma! Och kioskbaren har ju mycket bra plockgodis tycker jag!;) Synd att Johan börja jobba i eftermiddag för jag hade gärna kikat in i deras nya galleria. Det får bli nästa gång!!

Vad händer ikväll då...? Planerna är rätt så lösa faktiskt. Jag ska väl ladda batterierna till imorgon då det blir min första arbetsdag. Men det ska nog gå bra! Känns helt okej. Vi får se hur det känns imorgon!;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

det var jättetrevligt, och jag är väldigt glad att ni kom!:) Nästa sväng kommer vi till er så vi får se hur ni bor och hur ni har det:) och då tar jag me gubben jag också!:) får planera in de framöver nån helg:)

ser fram emot att få träffa er framöver!:D

kram!

2010-02-08 @ 22:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0