Kortspel och IDOL

Nej, kära vänner. Jag hann inte med nåt inlägg idag så ni får gott vänta tills imorgon. Jag åkte imorse till Arvidsjaur för att hämta upp min fina farmor som bor hos oss i helgen. Efter det har det varit full fart. Hela stora familjen har varit på besök och vi har naturligtvis hunnit spela kort, och sen sett på IDOL. Jag har alltid gillat Jay. Men jag höll faktiskt på Minnah. Tråkigt att hon inte tog hem det. Vinnar låten var hennes! Men nu ska jag sova. Det är en stor dag imorgon och väckarklockan står på 6! pust....

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej Sara! Försökte hitta dig på facebook men du tycks inte ha någon? Skandal! ;D Hahaha, nej men jag tänkte meddela att om inbjudan kvarstår så kommer gärna jag och Tony på nyår. Hör av er om vi ska ta med oss eller tänka på något speciellt :) Kram från Madde (070/6879967)

2010-12-11 @ 10:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0